9 Ocak 2013 Çarşamba

Introducing Microsoft SQL Server 2012

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır bir gönderi yapmadım, bir süre tembelliğim üstümdeydi =)

O sırada tamamen hiçbir şey yaptım sanmayın sakın, hem yeni başladığım işe yoğunlaştım ve takım arkadaşlarımla burada da birçok güzel işler yaptık ve yapmaya da devam ediyoruz, hem de mümkün olduğunca kitap okumaya (hem teknik, hem diğer konularda) çalışıyorum.

Bu kitaplardan sonuncusu "Introducing Microsoft SQL Server 2012" isimli kitaptı. Evet, SQL Server 2012'yi çalışmaya biraz geç kaldım; ama ancak oldu. Bu vesileyle, bu kitabı sizlere de tavsiye etmek istedim. Microsoft Press tarafından ücretsiz olarak yayımlanan bir kitap. Temel olarak, adından da anlaşılacağı üzerei SQL Server 2012 ile gelen yeni özelliklerden bahsediyor.

http://download.microsoft.com/download/F/F/6/FF62CAE0-CE38-4228-9025-FBF729312698/Microsoft_Press_eBook_Introducing_Microsoft_SQL_Server_2012_PDF.pdf

Az ve öz olarak yeni gelen özellikler tanıtılmış, ilk bakış için yeterli. Gerisi, sizin ürünü kurcalamanıza kalmış.

Birkaç güne kadar da "Pro SQL Database for Windows Azure: SQL Server in the Cloud" ve "SQL Performance Explained" isimli kitapları sipariş etmeyi umuyorum, bu kitaplar hakkındaki yorumlarımı da umarım ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşabilirim.

Sevgiler,
Ekrem

Hiç yorum yok: